rassle

Gårdagen var hård. mins inte så mycket. men såg i alla fall detektivbyrån.

Men kl 7 i morse vaknade jag upp i boden, bakom grillen. å mins inte mycket.

Nu har man varit full i 2dagar i stäck. så nu när jag har nycktrat till så är jag jätte sliten.
 såg miss Li lite i dag med. sen har jag mest sutigt å sovigt i informationen. där sitter jag just nu å bloggar lite.

Nä nu ska jag se om man kan få i gång en fylla igen puss

festival

Det är festival å jag är jätte full. men sitter hemma i deta nu men tillbaka till det sen.

I gåt var det jävla fest, insåg att jag å räzz är på spelshemat, coolt soft.

Vaknade full i dag så har kört på den fyllan idag. 10:20 kom CK som sak bo i min lägenhet å ta hand om mins katter. å vi har fansat här jag ck david Andy å zentris, så här är vi nu men drar nog ner snat ses där

En bild Jävel det

knull

festivalen har...

festivalen har börjat för min del nu. Jag är lycklig å jag å räzz å lådan är på spelschemat hur gutt som häls

Armband

Idag efter jobbet typ var jag nere en sväng på festivalen å hämtade mig mitt armband, så jag slipper stå i kö i morogn.
Var å hälsade på alla i campet, väldigt mysigt camp än så länge i alla fall.
Känns väldigt konstigt att inte vara på emmaboda, så tidigt som jag brukar =(
Men i morgon då jävlar, efter jobbet, så blir det fest. Tänkte sluta jobbet runt 5 i morogn, sen hem å packa å färga skägget.

Ses i morogn puss

Ny familjemedlem

I går när jag kom hem från jobbet, fick jag en förtidig födelsedagspresent, av malin. En liten katt, en jätte fin lite katt. Var mia å johanna som varit å hämtat den.
Han som sålde den sa att det var en kille, men vi tror att det är en tjej. så den heter Det så länge.
Kacksig är Det också Pubis vill leka med den men den bara morrar å fräser, å stackas Pubis fattar inget han vill ju bara leka.

En liten bild på den fina katten

Just det har köpt biljet till Popaganda med, hoppas det är någon som mer sak med, från emmaboda.

Å det börjar dra ihop sig till rassle nu, dock har jag inte möjlighet att komma ner förens på onsdag eftermiddag, då jag måste jobba på Flygt, för semestern är ju slut
Men ses i dimman på onsdag puss

Det börjar dra ihop sig

Har inte skrivigt på en vecka nu. men det har inte hänt så mycket häller. har mest varit sjuk. Träffat mamma lite, tvättat å så. Shoppade två par byxort i kosta.

Just det Räzz har ju fyllt 18 med. vi var två bussar ute å festade i karlskrona. Men Räzz hade inte något gilltigt lägg för hans pass hade gått ut för ett bra tag sen. men till slut kom vi in på piraten. Å det blev en trevlig kväll.

Idag är min semester slut, så ska till jobbet sen. börjar lite tidigare så jag kan jobba in någon timme, för att sidan sluta tidigare på onsdagen när det är rassle. För har en semesterdag på Torsdag =)

Igår var vi nere på rassle och satte upp våra tält å partytälten med. Mitt tält luktar massa mögel. var nog inte så tort som jag trode när jag plockade ner det haha, men detta får bli sista festivalen för mitt tält. Har ju ändå hängt med sen roots 07.
SÅånu drar det ihop sig till emmaboda, vissa ska ju ner å supa där redan idag. Men jag jobbar =( Å är nog fortfarande lite sleten. så blir nog inte förens på onsdag som jag kommer ner på riktigt. Men ses då!

Sista dagen på Ctrl Alt Dance

Som jag skrev så regnade det å åskade som fan natten mellan fredag å lördag, så festivalen gick typ sönder.

Många åkte hem. men sen så flyttade dom festivalen till Hässleholm å perången. Vi hängde rätt länge på festivalområdet, för ville inte köra för tidigt. jag fick köra både dit å hem. för malin bara driker öl hela tiden.

Så blev en nykter dag. Å då kom opeppen. Det var rätt fail på perången, deras delningsfilter hade regnat sönder så ljudet var dåligt.
Mälker å david dök upp med, det var trevligt.
Men som sakt man var opepp så runt elva tolv tiden körde vi hemåt.

lite häng på pakeringen utanför perången

Å idag känner man sig lite febrig med. men sådant går över.
Är inte på min 4järde nycktra dag på hela semestern nu (tredje veckan nu) å duchat har jag nog bara gjort 2-3 gånger haha

Men jag tyckte Ctrl Alt Dance festivalen var jävligt najs, skön stämning & skysta människor, dock lite detaljer dom behöver slipa på. tex tak på toaletterna. Om det blir en festivla nästa år så kan dom räkna med att jag kommer. (jag var ju första som köpte biljet till åretsfestival)

Nu ska jag kanske städa lite hemma elelr försöka bli frisk haha

festivalen är...

festivalen är sönder regnad. Har regnat i stort sett hela natten.

I natt kom siri in i mitt tält. Jag fattade inget först. Hon fick inte plats i sitt tält. Å det regnade in i mitt tält, å siris sovsäck sög upp allt vatten haha

Toaletterna har svämmat över av allt regn. Så jag å rasmus bajsade i skogen. Vi satt å höll oss i varsigt träd. Måste sett kul ut.

Nu är det rätt många som åkt hem. Å festivalen ska flytta till perongen. Så ses där...

min mobil...

min mobil har varit sönder i dag. Men nu är det kanske hel igen. Så ska försöka blogga lite nu.

Igår var jag jätte dålig. Dagen kom men inte jag. Men helt okej dag tror jag.

Men dagen i dag har varit fantastisk. Dock får jag sova på golvet/marken för ingen luft i madrassen.
Men jag å malin var oxygens crew i dag. Det är fet. Alla vet ju vem torsten är ju!

Festivalen är fan fet najs. Men tror jag har blivit sjuk i halsen. Så nu ska jag nog sova. Svin mot i halsen. Å det regnar som fan just nu. Men annars har det varit för fint väder haha
Kyss kyss. Ni får sen bild från tältet just nu. Men i morgon kanske det blir en bild från området.

Går dagen...

Går dagen var hård. Vi söp som jävla svin. Träffade massa folk. Träffade han från krull.
Malin å jag hade disko mitt i natten. Å min luft madrass håller inte luften. Så sov inne hos siri lisa å banan-hanna

Så hela dagen i dag har jag bara sovigt, å spyt. Å det är sjukt varmt här med å ingen skugga. Så från nog dröja några timmar till innan jag gå på att igen.

Nu ska vi gå till affären å handla lite puss

Nu är...

Nu är vi frame på ctrl alt dance. Vi går slagit upp tälten. Börjat grogga. Å hittat viktor rickard itti och jonas. Så nu är det in i dimman

Ctrl Alt Dance

Idag bär det av till skåne å Ctrl Alt Dance Sommarfestivalen, jag malin å Räzz i min golf.

Just nu håller jag på att packa för fullt, tänkte typ ha med mig så lite som möjligt. går rätt bra faktiskt.

Igår var vi uppe i rassle en sväng å hängde vid elden å drak grogg å folköl, det var najs. fast är inte så pigg i dag. Tänkte äta frukost nu å se om man blir bättre.

puss

Sissta dagen på hultan m.m.

Har ju inte hunigt skriva om sista dagen på hultan.

Jag var ju nyckter sista degen men det var fin.
Eva-lena kom å var hur full som hälst, fixade nästa ligg till henne som jag sedan sabbade haha.

Massa folk som sett mig på tv å i tidningen å ville ta kort på mig. rätt coolt

kollade lite band gjorde man med, han i melody club kan fan inte sjunga, så kollade lite på John ME i stället. sen var man ju tvungen att kolla lite på ice cube lite fast bara någon låt. såg även sahara hotnights å sista låtarna på winnerbäck.

Sen fick jag snurra runt med en jätte full evve efter winnerbäck. han se SMK med, dom var bra som alltid.

Sen blev vi sugna på att köra hem mitt i natten, så så fick det bli. Var inte lätt att få med sig malin å kraft. å alla väntade på evve som väntade på malin å kraft haha, men tillslut så kom alla å vi begav oss hem. Malin somnade, å kraft flörtade med GPSen så den hängde sig haha

Var rätt skönt att komma hem. fast kom inte i säng förens ca halv 5, sen var jag uppe halv 8 för att hämta min telefon på posten =)

I måndags var det dags att torka tälten hemma hos malin, Sen blev det kubb å grogg uppe i rassle, Jag malin evve å kraft. Didde kom en sväng sen

I går var det tvättdags. Tvätta alla festival kläder. å då ringer en repoter från yrkeslandslagstidningen/webbplatsen som sett mig på nyhetsmorogn, när dom rapoterade från hultsfredsfestivalen. å ville göra ett inslag med mig, efter som jag är "festivalproffs" som dom titulerade mig i 4:an, & jag har ju även varit med i yrkes VM

Åkte även på lite feber i går, så låg å feberyrade på soffan hela kvällen/natten. men febern måste vara borta i morogn för då är det festival igen =)

Som ni Märkt har jag laggt upp dom inläggen som inte kom med under festivalerna på grund av att MMS funktionen inte är så bra.

Nu är det dags för frukost puss

Bild från när vi kollar sahara hotnights från öltältet

Blogg inlägg från 090711 kl 12:14

just det anal-elin ville att jag skulle skriva att jag träffat henne med. Å ebba roos hittade jag med

Blogg inlägg från 090710 kl 09:41

http://maulinpepp.blogg.se gästbloggar

13dagar. 12fulla dagar. 13 sveinbra dagar. Sten i tältet. Såg en fet sej. Eller flera faktiskt. Gott med bra band. Än är vi inte så lika som någon befarade. Haha. Torsten är kowl, Jag gillar honom. En stukad arm? Inte min iaf. På lördag kommer frugan.) fina folk. Gillar läget. Saknar några. Nästa vecka blir det festival igen. Pepp.) nu ska vi dricka mer öl. Jag har egentligen inte så mkt att säga men PoK alla torstens fans! Have fun! Puws.

Blogg inlägg från 090709 kl 09:33

Just nu ligger jag å drar mig lite i tältet. För det är kallt ute.

I går fick vi massa fler coola människor till campet. Jens, mälker, marcus, famme, ponta, hjalmis med flera. Nu ska det nog bli bra fest.

Såg förstå spelningen i går med. Frans färdinan

Hmm.. Undra om det hände någont mer i går? Jag börjar i alla fall känna mig väldigt snuskig, var ju ett tag sen man duchade.

Blogg inlägg från 090706 kl 01:30

nätet är redan överbelastat i hultsfred. Å det är bara söndag. Så vet inte om detta kommer fram, tydligen fler inlägg som inte gjort det. Så skickar dom igen.

Idag tänkte vi ta det lugnt å vila upp oss. Men skulle låna en madrass pump av grannen. Å det bjöds på öl å sprit. Så man blev full. Så malin å jag satte upp massa rassle afficher i fan va gay campet. Var najs att se alla igen. Dom har blivit lite fler nu.

Å det regnar som faan har med. Fått in massa i tältet.

Nu ska jag försöka ringa till min kvinna igen.

Kyss hörs i morgon kyss

Blogg inlägg från 090706 kl 01:30

Å det regnar som faan har med. Fått in massa i tältet.

Nu ska jag försöka ringa till min kvinna igen.

Kyss hörs i morgon kyss

Blogg inlägg från 090705 kl 11:54

Just nu sitter vi på Max i karlskoga å äter lite. Är på väg till hultsfredsfestivalen. Vi har några timmar kvar då.

I morse kom rasmus in i tältet å undrade vad som hände i går. Han trodde han bara sovgit i går. Men det vet vi ju att han inte gjorde.

Sen satt bajsmannen i vårat camp nu på morgonen. (han har bott granne med oss hela festivalen) han sa att han har börjat ta det lite lugnare nu. För han är ju trots allt 38år haha.

Men vi ses alla på hultan puss

P.s. Tror inte alla inlägg har kommit upp som dom ska :( d.s.

Blogg inlägg från 090704 kl 07:22

klockan är 07:20 har haft disco med lådan i typ 7 timmar. Så dags att sova. Men räzz spelar ännu.

Idag var jag tvungen att sova lite när vi kom hem från badet å efter vi sett ck.

Så jag missade depeche mode å fever ray.

Men kvällen blev fin ändan. Trots allt regn. Men nu är det molnigt som faan så då kan man nog sova lite längre i dag :)

Natti natti på er alla

Blogg inlägg från 090703 kl 00:13

Nu är klockan över 12 så då är det fredag å det innebär att det är 6år sen jag flyttade hemifrån.

Bara en notis utanför festivalandet

Blogg inlägg från 090630 kl 05:48

Vet att man inte ska blogga när man är skit full. Men någo har snort vårat fritids batteri. Jag hoppas jag sett fel men tror tyvär inte det. Han som gjort det ska...

inlägg från 090630 kl13:57

Nu har siri å lisa kommt. Så nu är vi 4st i campet i alla fall.

Dagen började inte bra. Vi hade ingen skugga på morgonen. Jag spyr det första jag gör. Har ett meddelande på mobilen att jag måste flytta min bil inom en timme om jag vill ha kvar den.
Å som jag nog bloggade om i natt så är batteriet borta. Så tråkigt att folk ska hålla på så. Sen kommer det funkisar å vill att vi ska ta ner partytältet. Så känns som jävligt fail morgon.
När malin ska hämta sitt band så finns inte äns det tältet ännu öppnar om typ 4timmar.

Men kvällen i går var väldigt fin i alla fall.

Nä nu ska man försöka hitta lite partystämning å försöka att inte dö i värmen...

Gammla inlägg

Nu kommer det upp lite gammla inlägg som inte kom upp under festivalerna, på grund av krångel med mms funktionen

Hemma

En lite snabb uppdatering. Vi åkte hem från hultan i natt, vär väl hemma runt 3.

å nu har jag legat hela morgonen å pillat på min nya mobil =) så sak sova lite nu, sen måste vi torka tält å paka upp bil, men kommar en mer detaljerar uppdatering om går dagen sen.

puss

Den stora...

Den stora äta dagen. Har börjat. Första dagen jag ska vara nykter på typ 2 veckor. Å då blir man hungrig i stället. Tur att festival man är så gott. Min favorit är thai matstället på bilden, kycklingprett med jordnötssås.

Idag är jag tydligt med på tv4 nyheterna. Kolla in det!

I går var det en riktig bra dag. Man blev full tidigt som vanligt väderet var fint. Jag malin å kraft köpte saker till att göra negerbollar gjorde 5dubbel sats å sålde dom 2 för en 5a. Å vi tjänade ca 200kr
Sen hade kraft inflyttnings fest i malins tält. Den var fet. Kraft hade 15öl i byxorna. Å malin däckade i några timmar haha.

Såg även lite band i går med. A camp, en låt på the sounds. Å det bästa på hela festivalen lenka så jävla bra hon var.

Kuk-David dök upp med.

Idag regnar det bara å det är bara 2 band jag ska se i dag. Så blir segt att vara nykter i dag. Så nu vill jag bara hem till Pubis min nya telefon, å min säng. Å sen blir det ctrl alt dance på onsdag tror jag det var. Ses där. Kyss

Bajsa på...

Bajsa på bajemaja är fint.

Nu börjar...

Nu börjar man bli lite tröt på att festivala. Saknar min lilla Pubis.

Just det i förgår tog någon tidning kort på mig för jag skulle bli dagens utfitt i går. Var någon tidning som heter något med småland. Å i går blev jag intervjuvad av riks 4:an med.

Såg även 3 band i går. Maia, hello saferide. Å peter björn och john dom var skit bra. Så bra å ett gummiband i skägget sprack.

Regnade gjorde det som faan i går med. Så somnade tidigt. Men i dag är sista dagen jag ska supa så i kväll blir det hårt.
Kyss

malin å...

malin å jag sitter å laddar mobilerna vid bajemajorna. Å nu har jens å dom anländigt.

Tror mälker håkan å kraft kommer i kväll med. Det blir najs

I går...

I går badade vi och färgade håret. Sen blev jag jätte full å sprang runt i rosa klänning.

Mia lina å anna anlände.
Dom som bor i vårat camp har rätt dålig musiksmak. Så det är inte så mycket party stämning i campet.

I går sov jag hela kvällen sen :( så idag ska jag börja supa senare. Å idag är det ju band som spela med.

då var...

då var hultan i gång på riktigt.
Igår kom jessy till campet. Å hade med sig en vän å sen vänners vänner så nu är vi typ 10 tält i campet. Vi ligger typ där vi låg innan.

Å idag kommer mia, lina å mias vän från huvudstaden. Hoppas även att jens kommer med.

I går sov jag å malin till 4 på eftermiddagen, tror det var behövligt. Å det regnade som faan i går. Det läcker in i mitt tält med, fick täta lite med rassle afficher. Å sen fick jag ett trasigt tält att lägga på. Men mia kommer nog med presening i dag.
Idag är det lite sol, så blir nog att bada av sig lite, man luktar inte helt gott kan jag säga, å kanske färga håret lite med.

I år har dom tagit bort atlantis. Är ett öl tält där med dj. Å man kommer in i dag från träsket nu.

Puss å kram

inlägg från...

inlägg från 090702
Nu har jag äntligen fåt se the sounds jag har alltid missat dom alla andra festivaler dom spelat så.

Vi har även sett lite på casiokids å mando diao fast typ bara en låt.

Vi var å badade förut i dag. Helt underbäst dock lite jobbigt att släpa med sig lådan. Sen när vi skulle tillbaka till campingen var det så jävla varmt att man inte kunde gå på asfalten. (hade inga skor på mig)
I går fick vi ofrivilligt se lite oralsex från några av campdeltagana.

Å idag var det en bög i rfsu tältet som lärde oss hur man har fistfucking

Har även bytt till halebop här på festivalen, fast i augusti.

in lägg...

in lägg från 090702
Nu var det morgon igen. Å alla campdeltagare plus några till har kommit.

Var rätt fin fest i går. Men la mig tidigt typ kl3. Resten av emmaboda kom typ vid tolv i går kväll.

Idag sägs det att festivalen börjar. Så vi tänkte hinna med att bada innan allt börjar. Så man kanske kan bli lite ren. För man luktar inte specielt gott.
Men nu ska vi vila lite till i skuggan. För i solen är det outhärdligt

nu är...

nu är vi framme på hultsferdsfestivalen. Rätt mycket folk redan. Å vi ligger på samma ställe som förra året.

Nu ska vi slå upp tälten för det börjar att regna.

Arvika är slut

nu är arvika slut.

Idag har vi bara typ hängt i campet hela dagen. Malin å räzz blev klippta av otto.
Men kaptenen, lisa å siri var i stan. Då tappade kaptenen sitt öga på ica vid mjölken.

Har inte kollat på några band på 2 dagar tror jag.

Rasmus blev jätte full i dag. Å somnade lite på lådan när vi spelade vid matställerna. Sen försvan han bland tälten. Lite senare så kom 2vakter med honom. Men dom släppte honom. Men det gick inte att få ur honom vad som hade hänt.

Nu ska vi umgås lite med våra campare. Sen kanske sova för att sen åka till hultan

Tjejer gillar...

Tjejer gillar killar/ck

sitter på...

sitter på en buss lite små ful. Det regnar som fan ute. Å åska lite.

Skulle bara säga att i för går så handlade jag på bolaget å drack grogg. Å lyssnade på bra musik samtidigt. Hur coolt som hälst

Nu är...

Kolla varifrån!

Nu är vi å badar lite det är najs. Fast i dag är det lite mer behaglig värme. Typ 32grader eller något.

Alla var inte så fulla i går. För man var ju tvungen att se massa band.
Förutom andré som helt plötsligt var jätte full efter röyksopp.

Just det tror jag festade med bajsmannen i förgår. Rätt trevlig kille. (nu är du lite avundssjuk david?)

Var något jag ville skriva men kommer inte ihåg det. Men skriver igen om jag kommer på det.

p.s. Känns som att inte alla inlägg kommer fram till bloggen. Kanske kommer med lite senare? D.S.

Hej Hej alla...

Hej
Hej alla blogg läsare. En lite snabb uppdatering. Det har kommit över oss ett stort regn/blås/åsk väder liknande den som förra året.

Men nu är det i alla fall inte varmt. Å tjejerna dansar (bilden)

Just det åskan slog ut arvikas datorer så ingen kan lösa in sin biljet för tillfället. Så det är en lång kö nu. Så vi gav alla varsit rassle vykort.

Jag är inte säker på att alla inlägg jag skrivit har kommit upp på bloggen. Bloggar ju via mms . Kanske kan komma senare i fel ordning eller något.

Johanna är nog på ingång om några timmar med.

Nä nu ska jag supa vidare för det är festival å fest.

God morgon...

Kolla varifrån!

God morgon alla kära bloggläsare om det nu finns några.

I går kom även andré vill campet. Vi var inne i stan å fixade lite pengar m.m.
Vi blev även tvingade att ta ner partytältet. Men det får man sätta upp igen när campingen är full.

Kvällen i går satte vi upp massa emmaboda afficher å drack vin. Det var väldigt trevligt. Men sen började det att regna så vi satt alla i lisas å siris tält. Tills typ alla somnade.

Idag har vi planerat att bada lite å invänta alla andra som ska komma.

På återseende

P.S. Idag får jag min nya mobil en nokia n97 som jag väntat på sen i vintras. Men är ju inte hemma så den får ligga på posten tills jag kommer hem från hultan D.S.