min mobil...

0-30439cce19f4d1fa6ca657995f9409d7.png

min mobil har varit sönder i dag. Men nu är det kanske hel igen. Så ska försöka blogga lite nu.

Igår var jag jätte dålig. Dagen kom men inte jag. Men helt okej dag tror jag.

Men dagen i dag har varit fantastisk. Dock får jag sova på golvet/marken för ingen luft i madrassen.
Men jag å malin var oxygens crew i dag. Det är fet. Alla vet ju vem torsten är ju!

Festivalen är fan fet najs. Men tror jag har blivit sjuk i halsen. Så nu ska jag nog sova. Svin mot i halsen. Å det regnar som fan just nu. Men annars har det varit för fint väder haha
Kyss kyss. Ni får sen bild från tältet just nu. Men i morgon kanske det blir en bild från området.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0