Sissta dagen på hultan m.m.

Har ju inte hunigt skriva om sista dagen på hultan.

Jag var ju nyckter sista degen men det var fin.
Eva-lena kom å var hur full som hälst, fixade nästa ligg till henne som jag sedan sabbade haha.

Massa folk som sett mig på tv å i tidningen å ville ta kort på mig. rätt coolt

kollade lite band gjorde man med, han i melody club kan fan inte sjunga, så kollade lite på John ME i stället. sen var man ju tvungen att kolla lite på ice cube lite fast bara någon låt. såg även sahara hotnights å sista låtarna på winnerbäck.

Sen fick jag snurra runt med en jätte full evve efter winnerbäck. han se SMK med, dom var bra som alltid.

Sen blev vi sugna på att köra hem mitt i natten, så så fick det bli. Var inte lätt att få med sig malin å kraft. å alla väntade på evve som väntade på malin å kraft haha, men tillslut så kom alla å vi begav oss hem. Malin somnade, å kraft flörtade med GPSen så den hängde sig haha

Var rätt skönt att komma hem. fast kom inte i säng förens ca halv 5, sen var jag uppe halv 8 för att hämta min telefon på posten =)

I måndags var det dags att torka tälten hemma hos malin, Sen blev det kubb å grogg uppe i rassle, Jag malin evve å kraft. Didde kom en sväng sen

I går var det tvättdags. Tvätta alla festival kläder. å då ringer en repoter från yrkeslandslagstidningen/webbplatsen som sett mig på nyhetsmorogn, när dom rapoterade från hultsfredsfestivalen. å ville göra ett inslag med mig, efter som jag är "festivalproffs" som dom titulerade mig i 4:an, & jag har ju även varit med i yrkes VM

Åkte även på lite feber i går, så låg å feberyrade på soffan hela kvällen/natten. men febern måste vara borta i morogn för då är det festival igen =)


Som ni Märkt har jag laggt upp dom inläggen som inte kom med under festivalerna på grund av att MMS funktionen inte är så bra.

Nu är det dags för frukost puss


Bild från när vi kollar sahara hotnights från öltältet

Kommentarer
Postat av: Jessica

Kan man se klippet från 4:an någonstans?

Det sitter fullt med emmaboda-affischer i vetlanda.. Men ni har väl inte åkt härigenom va?

2009-07-14 @ 11:39:19
URL: http://nittonhundraattinio.blogg.se/
Postat av: Torsten

Malin hittade det på nätet var med på nyhetsmorogn. Nopp vi har inte varit där å satt upp. kan ju vara någon som fått av emmaboda å satt upp

2009-07-14 @ 11:51:30
URL: http://torsten.st

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0