Det börjar dra ihop sig

Har inte skrivigt på en vecka nu. men det har inte hänt så mycket häller. har mest varit sjuk. Träffat mamma lite, tvättat å så. Shoppade två par byxort i kosta.

Just det Räzz har ju fyllt 18 med. vi var två bussar ute å festade i karlskrona. Men Räzz hade inte något gilltigt lägg för hans pass hade gått ut för ett bra tag sen. men till slut kom vi in på piraten. Å det blev en trevlig kväll.

Idag är min semester slut, så ska till jobbet sen. börjar lite tidigare så jag kan jobba in någon timme, för att sidan sluta tidigare på onsdagen när det är rassle. För har en semesterdag på Torsdag =)

Igår var vi nere på rassle och satte upp våra tält å partytälten med. Mitt tält luktar massa mögel. var nog inte så tort som jag trode när jag plockade ner det haha, men detta får bli sista festivalen för mitt tält. Har ju ändå hängt med sen roots 07.
SÅånu drar det ihop sig till emmaboda, vissa ska ju ner å supa där redan idag. Men jag jobbar =( Å är nog fortfarande lite sleten. så blir nog inte förens på onsdag som jag kommer ner på riktigt. Men ses då!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0