Ny familjemedlem

I går när jag kom hem från jobbet, fick jag en förtidig födelsedagspresent, av malin. En liten katt, en jätte fin lite katt. Var mia å johanna som varit å hämtat den.
Han som sålde den sa att det var en kille, men vi tror att det är en tjej. så den heter Det så länge.
Kacksig är Det också Pubis vill leka med den men den bara morrar å fräser, å stackas Pubis fattar inget han vill ju bara leka.



En liten bild på den fina katten



Just det har köpt biljet till Popaganda med, hoppas det är någon som mer sak med, från emmaboda.

Å det börjar dra ihop sig till rassle nu, dock har jag inte möjlighet att komma ner förens på onsdag eftermiddag, då jag måste jobba på Flygt, för semestern är ju slut
Men ses i dimman på onsdag puss

Kommentarer
Postat av: Didde

Sicken söt ny granne jag har fått. Kanske ska komma över och låna lite socker ;)

2009-07-28 @ 12:25:56
URL: http://donetdidde.blogg.se/
Postat av: Karin

Go kisse. Familjen ökar snabbt.

2009-07-28 @ 13:20:22
Postat av: Karin

Ny familjmedlem. Go kisse.

2009-07-28 @ 13:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0