Sista dagen på Ctrl Alt Dance

Som jag skrev så regnade det å åskade som fan natten mellan fredag å lördag, så festivalen gick typ sönder.

Många åkte hem. men sen så flyttade dom festivalen till Hässleholm å perången. Vi hängde rätt länge på festivalområdet, för ville inte köra för tidigt. jag fick köra både dit å hem. för malin bara driker öl hela tiden.

Så blev en nykter dag. Å då kom opeppen. Det var rätt fail på perången, deras delningsfilter hade regnat sönder så ljudet var dåligt.
Mälker å david dök upp med, det var trevligt. 
Men som sakt man var opepp så runt elva tolv tiden körde vi hemåt.


lite häng på pakeringen utanför perången


Å idag känner man sig lite febrig med. men sådant går över.
Är inte på min 4järde nycktra dag på hela semestern nu (tredje veckan nu) å duchat har jag nog bara gjort 2-3 gånger haha


Men jag tyckte Ctrl Alt Dance festivalen var jävligt najs, skön stämning & skysta människor, dock lite detaljer dom behöver slipa på. tex tak på toaletterna. Om det blir en festivla nästa år så kan dom räkna med att jag kommer. (jag var ju första som köpte biljet till åretsfestival)

Nu ska jag kanske städa lite hemma elelr försöka bli frisk haha

Kommentarer
Postat av: pepp.

förlåt. du har en upp på mig. jag kör popaganda! .)

2009-07-20 @ 16:18:21
URL: http://maulinpepp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0